mandag 1. mai 2017

Friendship star quilt and a monthly goal.

Finished friendship star quilt for a very special friend😘

Link to Bambisyr on Monday.

No prøver eg meg med blogging via nettbrett. Vi har vore utan nett ei halv veke, men vi er lova reparasjon i mÃ¥rÃ¥... sÃ¥ vil tida vise. Eitt er sikkert, det er godt Ã¥ ha mobilnett i reserve. Denne vennskapsstjernekvilten er blitt til i løpet av 2 dagar. Den skal vere med meg pÃ¥ ei heilt spesiell reise😉, sÃ¥ eg hadde press pÃ¥ meg. Meir om det seinere. 



Desse blokkene går sake framover, og vil eg prøve å sy dei ferdig denne månaden.

ONE MONTHLY GOAL  

 TO FINISH THESE LIFE IS BEAUTIFUL STITCHERY BLOCKS. I have 6 or 7 more to go. 



5 kommentarer:

  1. Så flott quilt! Herlig med de friske og forskjellige fargene på vennskaps stjernene. Det blir spennende å se hva den skal være med på. Veldig greit med internet som fungerer, men bra du har nettbrett slik at du får lagt ut på bloggen. :-)

    SvarSlett
  2. Very pretty. Thanks for linking up with Elm Street Quilts One Monthly Goal and good luck on your project.

    SvarSlett
  3. I am so excited to see how you will sew your blocks together! I have one more block to stitch!

    SvarSlett

Tusen takk for tilbakemeldinga di! Thank you for your reply!