mandag 29. januar 2018

Tendrils .....

Some update from this weekend, a tendril pouch inspired from Jo Avery at myBearpaw, a small coin purse and a cushion made from a block at a lecture one week ago.

I følge ordboka tyder ordet tendril slyngtråd eller klatretråd, så no har eg lært meg ei ny glose...
Eg har brukt nokre resteblokker til å lage ei toalettveske med sterk inspirasjon av Jo Avery. Måten ho lagar slyngtråden på er ganske genial og enkel (fann ein tutorial på youtube). Sjølve veska har eg ikkje mønster på, men blei veldig fornøgd med henne. Eg har plukka opp ein del lure knep av Sara Lawson (Minikins).  Den vesle pungen er frå Timotei sin tutorial. Puta er laga av ei blokk frå kurset med Helle sist helg.






5 kommentarer:

  1. Flotte ting du har laget. "Tendril" var nytt for meg. Søt liten pung og puta var tøff i herlige stoffer! :-)

    SvarSlett
  2. Fine ting du lagar! Det ser kjekt ut å vere på kurs!

    SvarSlett
  3. Flotte ting i glad farger som gjør dagen lysere!
    Veldig produktiv du har vært.
    Ønsker deg en flott dag!

    SvarSlett
  4. lovely pouches.......nice and bright.......

    SvarSlett
  5. Tack för din länkning till Visa och Berätta måndag!!Bambikram

    SvarSlett

Tusen takk for tilbakemeldinga di! Thank you for your reply!